Huvudvärk

Go kvälll
Jag blir såååå trött av den ständiga huvudvärken inget skoj alls
kan vara att jag inte har varit ute på ett tag
och gått upp i vikt har jag åxo gjort  Blääää
jag är nere lite down period känns det som
jag vet inte om det är vädret eller vad det är
verkar som alla har gått ide nu så här på höst kanten
jag älskar ju hösten men just nu vet jag inte
är lite mycke just nu men det ska gå
peos syster och kille va här en runda igår
alltid trevligt med lite besök
jag läste min gummas blogg  från småland
såååå gulligt skrivit saknar dig
nähe nu får ni ha en trevlig kväll
jag orka inte blogga så myckert idag
har fortfarande ont i huvudet
bye bye mina vänner /bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0