Höst

Hej allers
idag har det inte hänt så där jätte myckert
förutom lagat mat och diskat
och sen var peos ungdoms vän här en liten stund
han tvättar idag
ska titta på true talent så småning om
jag hoppars på sofia eller dimitri ska ta hem hela skiten
vi få se hur det blir det brukar ju inte bli som jag vill

min älskling står och diskar
visst är han gullig
och änndå har jag inget sagt om det
ja han är bra han jag älskar min lilla snutte gubbe hihihi
Och här är vi
jag hatar att vara med på bild
så det blir inte många på mig
men en massa andra bilder
men tänkte ett kan jag ju alltid bjuda på  ett
men nu har jag ju klippt mig och färgat håret
så jag ser ju inte ut så här längre
få se om min gumma tar lite nya bilder på mig
när vi ses man vet ju aldrig

jag älskar hösten och vintern
ja jag vet att inte många som gör det
fast jag har värk och det
men jag bara älskar hösten
med alla härliga färger m,m
och den friska luften på vintern
jag bara älskar det
jag kan gå ut på vintern och bara lukta på luften så frisk och härligt
och alla fina ljus på kvällarna
ja det är bara så härligt
och när man ska pyssla till jul och baka
och sätta upp stakarna och granen m,m
jag brukar alltid göra det till första advent så man får njuta av det 

nehe nu börjar snart true talent
ha det så bra alla vänner/bloggare
puss och kram
tja tja
härlig höst bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0