Godmorning

Hej hej alla
Nu tror jag att någon har skrämt min gumma
hon kom upp ännu tidigare idag klockan sju
och idag är det lika dimmigt som igår
men får hoppars det blir bättre under dan
igår hadde vi det jätte trevligt min andra gumma här ifrån blekinge
kom hit så vi pratade en stund
sen gick vi ut vi gick till den nya sko afffären
jag handlade par nice vinter skor
och min gumma i blekinge köpte åxo skor
sen gick vi till kappahal
där köpte jag lite baby kläder
som att min gumma i blekinge ska bli mormor för andra gången
jag köpte en jätte fin kläning och ett par byxer och två natt sparkdräkt sååååå gulligt
och till min gumma i småland köpte jag en fin blus och mössa ja hon fick ju välja själv
som att ville ge henne något nu när hon har fyllt år
sen mötte min älskling upp oss
och  vi  gick till pizzan och åt
ja inte jag men jag beställde med mig en kyckling sallad hem
när vi var fädiga tog jag alla kassorna
sen sa vi hejdå till min gumma och min andra gumma skulle in och köpa cigg
och peo väntade på henne utan för
och jag skulle gå hem iförväg
när jag hadde gått över trafikljuset så skulle jag kolla vad jag hadde mina nycklar
och så fick jag se av min fasa att min väska var borta
jag ropade på min älskling att han skulle kolla om min väska var där vi åt
och det var den inte gissa om jag började bli rädd
jag gick tillbaka och kollade igen över allt
på toan och dom som satt där
och frame vid disken och frågade om dom hadde fått en väska inlämnad
men inte
nu började jag bli orolig gick ut igen
och min älskling gick till kappahl och kollade
inte där heller nu började jag bli välldigt rädd
oj va snabbt det gick och ta min väska
men sen kom vi på att jag skulle gå in på netto där min gumma skulle köpa cigg
jag frågade om hon hadde sett min väska?????
det hadde hon för hon hadde tagit hand om den
ååå gud va skönt
jag gick ut och talade om det för dom andra
för han som äger pizzan var åxo ute plus min andra gumma som väntade på sin älskling
jag skakade som ett asplöv mina händer och fingar för nu släppte paniken
så snäll va min gumma
men vilken tur att hon hadde tagit hand om min väska
men det var jobbigt ett tag
sen sa vi hejdå och gick hemåt men det blev inte köpt cigg
så det gjorde vi på väg upp sen hem
sen kom peos ungdomsvän och tog en kopp kaffe och liten stund efter hans son
dom ska iväg på ishokey lite senare och min älskling
så då fick jag och min gumma vara ifred lite skönt
och idag kommer min gummas andra helft och hälsa på
det ska bli trevligt kommer nu på förmiddagen
jag vet inte om jag ska göra middag eller om vi ska hämta något
få se jag har inte bestämt mig ännu
nehe mina vänner /bloggare
nu ska jag hoppa in i duschen innan min älskling kommer till frukost
bye bye puss och kram
tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0