Godmorgon

Godmorgon alla
Idag när jag vaknade kännde jag mig lite trött
men har änndå sovit tror jag
så nu sitter jag här med en kopp kaffe
och ska försöka att vakna se hur det går
och hur är vädret i dag jo som det har varit dom sista dagarna dimmigt
min gummas hjärte vän var här igår för första gången
ja jag har ju träffat han
men han har aldrig varit här sen jag flyttat hit
hennes hjärte vän bor inte så långt bort han bor i älmhult
vi fikade och ätit middag
dom fick potatisgratäng och biffar
och en sallad med rödlök feta ost och tomater salladkrydda och olja
sen när hennes hjärtevän åkte hem tog vi det lungt
fast min gumma tog ett  berg med disk stackare
en diskmaskin vore ju bra *ler*
HJÄLP!!!!!!!!
Vad tiden går fort min Gumma har varit här 5 dagar nu
och snart ska åka hem hua det vill jag inte jag
jag som har mått så bra nu när hon har varit här
mina ätstörningar har inte alls varit så jobbiga
och sedann har jag ju nästan gått ner 2 kilo är ju bra
jag som har gått upp
jag kanske ska binda fast henne så hon inte kan åka hahahaha
hadde jag fått bestämma eller önska så hadde jag viljat hon flyttade ner hit
tänk va skoj och bra vi hadde mått då och kilon rasar hahahaha
och vi kan ju skaffa en skrotebangbang
så kan hon ju alltid åka hem om hon saknar sina barn mycke
och vad hennes hjärtevän säger vet jag inte
men det är ju inte så långt härifrån
och en sak till så slipper jag ju slänga bort mat som blir för gamalt
för ni som inte vet så brukar jag handla för mycke
eller exakt jag vet aldrig vad jag har eller inte
och då blir det för mycke och då kan ju min gumma ta det fniss
tänk va jag skulle tjäna pengar
ja det finns många bra saker
några negativ saker finns inte för mig bara posetiv för då slipper jag jämt sakna min gumma
idag ska vi hälsa på min andra gumma här
det blir nog någon gång efter frukost
ni får ha en bra dag puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0