Fullt ös

ja godmorgon alla
sovit gott hoppars jag
hihihi nu hör jag min gummas mobil ringa
hon har visst ställt den så hon inte skulle sova så länge
hon sov nästan till 9 var bara fem minuter till
men hon får sova hur länge hon vill hon är ju ledig ju
fast jag kan aldrig sova länge
hua jag fryser om mina fötter vänta ska ta på mig ragg sockar
*Hum* jag hittade dom inte undra vad jag har yrat iväg dom
jaja nu fick det bli strumpor i stället
nu så kom min gumma yrvaken och go
nu satte hon på kaffe det var jag för trött för att göra
men om hon hadde komit upp några min senare så hadde jag gjort det
I går vad det fullt ös här
Jag höll på med midagen
så kom peos ungdomsväns son jag frågade om han åxo ville ha
och det ville han gärna det blev stekt fläsk med löksås och potatis och morötter
vi hadde ingen lingonsylt så det fick bli hallonsylt i stället hahahahaha
det gick att äta jag gillar inte laga mat så jag tycker inte det smakar
men dom andra tycker det är gott
sen senare kom peosungdomsvän åxo en stund
Han hadde med två påsar nybakta bullar dom är så goda
vi skulle få besök senare så min gumma gjorde 2 jätte goda bär pajer
vi hadde en diskotion om det skulle va två eller en
hon tyckte att det  verkade så mycke
men vi gjorde två och gissa
japp bägge gick åt nästan bara en liten slatt kvar
japp ibland lyckas jag annars brukar det faktiskt vara till ett helt kompani
mat eller annat
men tycker nog att jag har lyckast bra dom här dagarna
va lustigt vad har hänt hahahahaha
så vid fem tiden kom peos syster och kille och mina svärföräldrar
så då var det fullt ös
vi fikade med dom goa pajerna och dom goa bullarna och köpta pepparkakkorna
japp har börjat lite tidigare med dom
dom var här några timar va trevligt men jag var ganska trött
alla tycker jag har blivit smalare
och så har jag gått upp i vikt
kan ju vara att jag har gått och köpt en sport bh och hadde nya kläder på mig
jag brukar ju inte ha bh på
som att jag inte kan hitta en storlek som passar mig
men nu har jag hittat en sport bh som passar
så då trycker jag in bobsen så det kan ju vara det fniss
det är ju snällt av alla som tycker jag har gått ner
men jag har panik ångerst för att jag har gått upp
I dag är det dimmigt jag hoppars det försvinner snart
Nu kommer min älskling snart och äter frukost med oss
nu på förmiddagen tänkte jag
att jag och min gumma ska gå ner till den nya sko butiken
och sen till kappahal så hon kommer ut i blekinge luften hihihi
sen få vi se vad resten av dagen har att erbjuda
nu får ni alla ha en bra dag
nu ska jag ställa fram frukosten
puss och kram tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0