Första advent

Hej hej idag är det första advent
och vad har hänt här då ?
jo jag har varit ledsen och sur
fattas en del av mina julsaker
då kan man tänka inget at sura över
men jo det är sånna saker som inte går att ersätta
är släkt och vänner som har gjort till mig
därför tycker jag det trist
annars kunnde jag ju bara köpa nytt kanske
men inte sånna saker som någon har gjort
så jag hoppars min älskling och hans ungdomsvän hittar den lådan
annars blir jag inte glad
fast lite glad blev jag
min goa vän hadde bakat bröd och frallor till mig
och hon hadde plockat mossa till mig åxo
ja mossan plockade dom igår
tur det för nu är det riktig vindputsar och regn m,m
så det blev ingen julskyltning idag
undra om det var många som gick idag
som att det var storm varning
men jag fick gjort min stake och ätit gott bröd
så jag blev lite mjukis hihihi
tack min goa vän love you
och igår berättade jag skulle till några av mina goa vänner och äta
vi hadde jätte trevligt det var olika pajer och piroger och sallad
det var jätte gott
hon hadde gjort en paj den var jätte stark så den fick peo
sen lite senare hadde vi glögg med pepparkakor hård och mjuk
och fanns russin blääää gillar inte russin och mandel
den var god glöggen är inte så glad i glögg annars
men denna va god blåbär /lingon
vi hadde jätte trevligt
nehe nu orkar mina fingrar inte mer och så är jag trött
ska bara in en snabbis på fb åxo
ha det så gött mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0