En tung dag

Godmorgon nja vet jag inte om det är
Nu är min gumma på väg hem
inte alls kul tiden har gått så fort inte klokt ju
jag har mått skit bra när hon har varit här
för då har alla pusselbiterna fallit ihop
med mina bra vänner och min gumma från småland
så nu känns det tungt
skulle önska att hon var här åxo
så skulle jag vara den mest lyckligaste
visst man har en del kämpiga saker som man går igenom
men hadde nog varit lite lättare
när hon skulle åka så hadde jag svårt att hålla tårerna borta
så det blev bara en lätt kram
och jag som ville ge henne en varm lång kram
men jag bara kännde att det blev såååå jobbigt
men hon förstod nog detta????
jag hoppars verkligen inte att det tar lika långt tid till nästa gång
men man kan tyvärr inte styra detta
peos ungdoms vän var så gullig att köra henne till älmhult
fast att hanska jobba idag
blir en lång dag för han
tur att man har så goa vänner
peo följde med så han får vara med min gumma lite längre *suck*
Miss you redan gumman
Idag blåser det och ruggit och kallt
men man kan ju hoppas på fint väder
vad det händer idag vet jag inte riktigt ännu
blir nog lungt tror jag
men man vet ju aldrig
jag planerar aldrig dagen den kommer som den gör
brukar alldrig bli som jag vill så ingen ide att planera
men titta lite runt i blogg världen och fb blir det iallafall
och kanske läsa lite i min bok som jag har lånat på bibblan
nehe nu är det frukost snart
idag får jag äta själv lite trist men det få gå
så nu får ni ha det så gott mina vänner/bloggare
puss och kram ni får ha en nice dag
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0