Blogga !!!!!!

Hua idag va det svårt att vakna till
tycker fortfarande jag är trött
sitter här med en stor mugg kaffe men änndå trött
ja det får nog bli flera idag hihihi
och lika grått och dimmig idag åxo
lite trist tycker jag
jag älskar ju hösten så lite klarare och härligt väder
så är det perfekt
vad som händer idag
vet jag inte riktigt ännu
men som att mensen börjar komma
så brukar det bli ganska lungt
den brukar alltid krångla
innan den kommer igång riktigt
lite jobbigt men jag är van den har alltid gjort så
på tal om det nu har vi provat våran nya damsugare
den var skit bra och lätt att köra med
så nu kanske en annan tycker det kul att dammsuga åxo *ler*
peo var ju rolig idag han frågade vad vi ska ha till middag idag
hallo klockan 7 på morgonen vet jag inte detta är ju skit trött då
och han vet ju att jag har ångerst runt maten
*hum* undra vad han var sugen på nu då
som han undrade
jag få se vad jag hitta på idag
ska försöka skala av i frysen
så vi kan frosta av den
så vi kan få in julmat och julbak i den
på tal om nu när vi pratar om mat när min gumma var här
så hadde jag ju bestämt att hon skulle laga en del mat
som att jag saknade hennes mat
men det blev inte så *Suck*
men nästa gång hon kommer då slipper hon inte undan hahahahaha
jag var inne och läste min gummas blogg
hon som bor i småland
inte roligt att läsa den
ser att hon mår så dårligt
skulle önska man kunnde göra något
men det är inte lätt
hon måste själv försöka jobba på det
och se fördelar och nackdelar i sitt liv
och jobba på det
ingen annan som kan göra det
jag kan bara stötta och ge tips och råd
mer kan jag inte göra
bara en själv som kan fixa det
och det är inte lätt jag vet om någon
jag går ju till en som hjälper mig det
är tufft men bra
och jag mår bättre nu
men det tar ju tid det vet jag nu
men det är just det som är felet med mig jag vill så mycke
och alla ska gilla mig och vara alla till lags
men det går inte
man kan inte gilla alla m,m
ingen är ju perfekt
jag måste tänka mer på mig själv nu
och det är inte det lättaste
när man aldrig har gjort det innan
men jobbar på det
och vi lever bara en gång
och vet aldrig när livet är förbi
så nu har jag iallafall bestämt mig
att jag inte ska ha några negativa enrgitjuvar hoss mig
bara goa glad människor jag gillar
ubs nu kom min älskling
och jag som inte är klar här
ska bara fixa frukost kommer strax
så nu är är frukosten av klarat
en macka med leverpastej med hackad gruka
en halv mugg med mjölk
och nu har jag åxo betämt vad vi ska ha äta
potatisgratäng som blev över när min gumma va här
och sen steker jag lite kycklingkorv åxo
Det är ju fars dag snart
så peo va och köpte ett kort en slipskort med svenska flaggan
han är goe han min pappa är ju inte svensk
han är ju dansk
men det går nog lika bra
och sedann får han 4 trisslotter
man kan ju hoppars det är någon vinst på
så kanske han bli lite glad
har ju inget hört från han på flera månader
lite trist men men
man kan ju tycka en pappa ska älska sin dotter över allt annat vad som änn händer i världen
men jag visste lite att detta skulle hända
när min mamma gick bort
det var hon som styrde grejorna och vi skulle vara sams
jag saknar min mamma otroligt mycke
varför skulle hon tas bort så tidigt
min älskade mamma behöver ju dig
nu har man ju ingen känns det som
nähe nu började det bli jobbigt
nu kom tårerna så nu får jag sluta för denna gång
ni får ha en bra dag alla vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0