Baka

GOD MORGON alla
om den är så god vet jag inte
kan ju aldrig sova ordentligt nu för tiden
varför ska man lägga ner så myckert energi
på allt som ska göras och måstes
man kan ju ta dagen som den kommer
göra det man hinner och orkar
varför ska jag bry mig och lägga ner så myckert energi
för då blir ju inget gjort
varför vill jag vara alla till lags
jag är ju den jag är
jag tror nog att mina vänner älskar mig för den jag är
bara jag som får för mig saker och ting
egentligen inte så konstigt som att jag har fått mina tönar
men det ska ju inte gå ut över mina vänner som jag har nu
jaha nu såg jag att jag var försenad
att lämmna in mina lånade böcker *suck*
peo skulle ta med dom när han skulle tillbax till jobbet efter frukosten
typiskt få se om jag får böter nu  Grrrrr
allså vad är det med mig
och inte nog med det jag har ett hål i min tand
och den värker i mellan åt och jag är livrädd för tandläkaren
så det blir nog ännu en tand som jag kommer tappa till sist
ja denna blogg blir visst en klago mur
sorry mina vänner men jag skriver bara hur jag känner mig
I dag ska jag  baka med goa vänner
ska bli kul vi ska julbaka lite
så då har jag kommit lite nämmre
vi ska baka två omgångar
idag blir det lussekakor och sockerpeppakaka m,m
och nästa gång vi ses blir det små kakor m,m
jag sitter och väntar på mina vänner se när dom kommer
har varit lite strul för en av mina vänner
hennes dotter somnade med skolbussen så hon hamnade helt fel
hua kan tänka mig att hon blev förvirrad när hon vaknade och lite panik
det hadde jag blivit inget kul vi får se va min goa gumma/vän säger
när dom dycker upp
nehe mina vänner nu orka jag inte skriva mer
ni får ha en toppen dag
puss och kram
ps saknar min gumma i småland jag finns här om du behöver mig
jobba på så ska du se att det blir bra puss och kram
bye bye
Tja tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack tack gumman jag vet att du finns där för mig, Det blir nog bra med oss båda två ska du se, kram Föresten fint skrivit blir å glad inom mig varje gång du skriver något, puss love you

2011-11-24 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0