Trött

Hallo alla mina vänner /bloggare
I dag gick jag upp klockan två i morse
japp kunnde inte sova pencelinen har inte hjälpt ännu *suck*
och vad har hänt idag då jo små somnat i soffan mellan varven
sen har vi tvättat åxo
och ätit rester så nu börjar man bli trött på den maten
sen på eftermiddagen har vi varit hoss min goa vän och hennes man i några timar
där träffade vi på en ur gullig vovve
gissa om jag gosade med den japp jag
så söt spike heter han
det har varit mina vänners innan
men nu har sonen den så den var med nere och hälsa på
och nu blir det bara lungt och kolla lite på tv
få se om det finns något annars få jag slö titta
orkar inte med så myckert mer idag
och i morgon börjar min älskling jobba igen stackaren
men det går nog
kan ju vara sköt att komma in i rutinerna igen
efter all jul mat
nu ska jag gå och kolla om jag hitta något gott att äta
vi hörs mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0