Torsdag 15/12

Ja i dag är jag skita trött
men det är jag visst jämnt nu för tiden
och mina leder dumma sig  så här har det inte varit många knop
jag och älsklingen har städat skafferiet
är ju alltid något men hadde velat göra mer men min kropp vill inte
och min vikt smyger uppåt och uppåt hela tiden
jag har så ont hela tiden att min kropp orkar inte många knop så jag vet inte vad jag ska göra
och sedann har dom sista dagarna inte varit så kul väder heller
en del säger att vi ska gå under 2012 för att vädret är så struligt
men det går jag  ABSOLUT inte med på
jag som har tänkt att gifta mig med min älskling nästa år
men det blir nog borligt för vi har inte råd
och vi vill ju gärna att det ska bli någon gång
men det blir först till dec så någon undergång har vi inte tid med
och jag tror inte det blir någon heller
när den dan kommer så kommer vi inte veta änndå
kan ju hoppars att den inte blir hua
nej det vill jag inte tänka på
bättre tänka på finare saker
jag har inte så myckert att skriva idag
så ni få ha en bra dag mina goa vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0