*SUCK*

Ja så känner jag mig idag
har jag kunnat sova då?????
nopp har sprunigt på toa varje timme typ
haft ont i mina leder och knä
så till sist blev jag förbannad så när klockan var sex gick jag upp
när jag änndå var på dåligt humör vad gjorde jag då?????
jo ställde mig på vågen och vad hännde då
japp jag fick ett bryt jag smyger visst uppåt hela tiden
allså nu blir jag galen snart
vet inte vad jag ska ta mig till man kan ju bli deppremerad mer änn vanligt ju
nehe nu ska det röas på fläsket *hum* hur många gånger har jag sagt det
allså det går inte längre nu
jag måste annars har jag nog tyvärr inte många år kvar
för kroppen orkar inte hur länge som helst
Ja idag ska jag till mina goa vänner och ha lite trevligt ska bli skoj
så slipper jag tänka på allt elännde och allt som ska göras
min älskling ligger och sover fortfarande
han kan sova va orättvis
nejdå bra att han kan sova
jag tänkte ta och gå i duschen nu snart
så det hinner bli torrt innan vi ska gå
och så vill jag ju inte missa julkalender heller
se om jag hinner hoppa in lite på fb åxo
nehe mina vänner nu har jag inte tid att sitta här
jo en sak till jag vet inte vad det är för väder idag
för det är fortfarande mörkt här
ha det så gott alla vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0