OJOJ vad tiden går

Hihi ni fattar nog att jag saknar snön nu ja på julafton kan det väll komma
men som det ser ut så kommer det inget så då får jag väll ha bilder här inne då
igår va jag och shoppat med min goa vän
hon och sin man kom hit först så vi drack kaffe innan vi skulle gå
och han fick deras julklappar med sig hem
vi hadde det hur mysigt som helst när vi shoppade
vi trivs ganska bra när vi är tillsamans vi små fnissar m,m
vi var inne i en affär för hon skulle kolla till sin svärdotter
då hittade hon en massa tyg på 8m
men hon hittade till svärdottern åxo och lite andra julklappar
men vi kunnde ju inte gå runt med en massa tyg
så hon fick ringa sin man
sen var vi på systemet
och sen handlade hon en julgran åxo som hon skulle ha
sen gick vi till kappahal vi var där en stund
jag köppte 2 nattline och ett par sockar
och min goa vän hittade en del julklappar till sina
när vi kom ut från affären var vi ganska trötta
vi vilade en stund ute sen började vi gå hem väl hema
så vilade jag en stund och tittade på en ny film som jag har fått
sen kom peos syster och kille fem tiden och var här några timar
ja just det peo hadde klippt sig och färgat håret han blev så fin så min älskling
vad har jag gjort idag
jag har lämmnat en del julklappar till min goa granne
till hennes söta 3 åring
var där några timar
och drack kaffe
sen när jag kom hem åt vi middag
och sen var peos ungdomsvän här åxo och lämmnade lite klappar
och han fick sina
han sa att min goa vän/gumma skulle titta in i morgon liten stund
så vi fick inte åka någon stans
nej då det hinner jag inte jag
som ska göra julskinka, jansson, riselemalta, revben, och köttbullar.
så jag hinner inte sticka någonstans
men min älskling ska till hans föräldrar en liten stund
med hans syster och kille och lämmna klappar
på tal om det jag hadde fått en till julklapp av min goa vän hum
jag är nöjd med det jag fick innan när dom var här igår
jag ska se om jag hinner komma in i morgon är ju ganska mycke att göra
annars får ni ha en  GOD-JUL
ha en trevlig kväll
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0