Ojoj va det blåser

Ojoj vilkert väder vi har idag det började i går redann sent på eftermiddagen
det blåser som bara den och regnar ja tycker nog vädret är värre änn när berit var här för några dagar sedann undra vad dom ska döpa denna till hahahahabettan kanske fniss
skönt att man sitter inne när det är sådannt här väder
fast jag tycker nog att det ska sluta vara så trist väder
inget kul fast då kanske man kan få lite gjort här hemma istället
jag har ju varit låg nu igen ett tag
jag fattar inte varför jag ska bry mig så myckert hela tiden
NEJ det får vara ett SLUT på detta nuuuu
ska jag bara tänka på mig själv och min älskling och dom vänner som jag älskar
skita i alla andra som gör mig illa
Detta är till min goa vän och hennes man som har varit här ett par dar när jag har varit låg och hållt mig sällskap en stund
det värmde ni är guld värda jag trivs så bra i ert sälskap
ni är hur goa som helst vet inte vad jag skulle göra om ni inte fanns i mitt liv
och sen igår ringde min gumma åxo hörde hur det var med mig
sikern tur jag har att dom
och finns i mitt liv puss och kram älskar er
ni får ha en bra dag i detta blås väder alla blås nu inte bort
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0