Ledsen

Ja nu är jag verkligen ledsen
Räcker det inte att jag mår dårligt i förvägen
nu ska man bara pissa på mig ännu mer
jag var inne på fb så hadde en av mina vänner lagt ut en dikt eller ord språk tyckte den var bra
så kopiade den så här låter den
Julen är på väg och ♥ växer inombords.. Men jag kommer inte att vara snällare för att julen kommer, för jag är snäll alltid! Falsk vänlighet bekommer mig inte och lögner stör mig som f-n.. Med visdomsorden; behandla alla som du själv vill behandlad, kommer man långt! Ärlighet (utan elakheter) och ärlig vänskap året om ♥ Håller du med mig, lägg det på din status.. (E.Mora)
jo va händer då jo då kommer en annan vän in
och börja gnälla på mig om en vän som jag är osams med
varför vi inte kunnde bli vänner m,m
jag bara kännde en kniv i ryggen bara hänga ut mig så
jag blev så ledsen så jag vet inte vad jag tog vägen hua vad jobbigt
för det första hon och jag kommer aldrig bli vänner mer
hon har gjort mig så illa pratar skit bakom min rygg hänger ut mig på fb
inte varit snäll mot mina vänner och ljuger hallo allså vem vill ha en sådann vän
inte jag i alla fall
men andra vill visst
ja jag är nog bara skit verka det som för det är ju bara jag som är elak m,m
men sak vet jag att jag har aldrig ljugit om något
och har aldrig varit elak om inte den har varit det mot mig
och jag har aldrig sjunkigt så lågt som vissa gör
jag är en rak tjej och snäll och omtänksam m,m
fast verkar som att ingen vill ha en sådann längre
dom ska man bara såra göra illa
hallo jag har faktiskt åxo känslor
fast jag sitter här och gråter vet inte hur mycket jag orkar till
funderar starkt att flytta härifrån är änndå ingen som gillar mig som jag är
och jag som började trivas men nu vet jag inte längre
det han skrev på fb till mig plockade jag bort direkt
om jag var han ska han nog hålla sig borta från mig ett tag
för nu är jag inte glad
och jag som trodde jag var en bra vän men det kan jag ju inte vara
när man hänger ut mig så där
varför kan man inte ta det direkt med mig om det är något
vågar man inte vara rak med mig säga när det är något
så kanske man inte ska vara vänner
jag kanske inte är den vän du/ni vill ha
säg det då istället för att såra mig
Se när jag orkar komma tillbax tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0