Julhandlat

Hej å ho Nu har vi varit och handlat en massa julmat
i förmiddags och varit hoss slaktaren det tog ett par timar det gick ganska bra
vi hittade inte riktigt allt så vi får handla det sista i vec
var ganska trött så vi vilade en liten stund
peos ungdomsväns son var här åxo en liten stund
innan vi skulle iväg igen
vi skulle till min goa vän/gumma och lämmna  lite ägg m,m
hadde över handlade för myckert så jag fick inte plats
eller vi kanske säga jag hadde lite av dubbelt hemma
typiskt mig hihihi
är någon ful ovana jag har
så gjorde jag åxo när jag bodde i småland
inte konstigt att mina pengar tar slut
nu börjar visst huvudvärken komma bläää
och jag börjar åxo bli skit trött och ont över allt
har varit igång nästa hela dagen
och så kommer ju snart julkalendern och den ska jag se
som att jag missade den i morse
för vi var iväg så nu tar jag och slutar här
ha en bra dag alla goa vänner/bloggar
puss och kram Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0