Hej ho

Tänk om man var som skalman lung m,m
jag har inte varit här inne på några dagar
har haft fullt upp så tiden har inte funnis så mycke
vi var hoss några goa vänner i söndags och pyssla  var där hela dagen
hadde så mysigt och trevligt  och det är så hemtrevligt där
och en sådann härlig familj så man vill ju aldrig gå där ifrån
men man måste ju kan ju inte stanna där för all evighet hihihi
sen mellan söndagen och måndagen fick jag kramp på natten
skit kul jag skrek som en stucken gris på natten
det gjorde skita ont grannarna trodde nog att min älskling slåg mig
men det gjorde han inte han är from som ett lamm
men det gjorde bara så ont så jag inte visste var  jag skulle ta i vägen
ja just det var  ju 3 advent i söndags åxo
allså jag hänger inte med
nu när man har fullt upp till jul komma ihåg vad man ska handla m,m
Sen var det ju lucia i tisdags
jag var ute på förmiddagen kollade lite på klappar
sen var jag inne på liljas och handlade lussekatter och lucia pepparkakor
sen gick jag till grannen och fikade och pratade en stund och hadde trevligt
men några lucia såg vi inte
jag kom ihåg när vi var små var vi ute och ringde på hoss grannarna
och sjöng och fick en peng  eller godis
men det är nog inte så populär längre för jag har inte sett några ute och lussa på  många år
lite trist hadde varit kul att se några fina barn
som vi inga egna har så blir det ju inte att vi kan se några i skolor m,m
trist  vi älskar barn och hadde gärnat villjat se några men så är livet
och vi har åxo varit uppe hoss peos ungdomsvän en dag
och idag har jag varit nere och kollat efter något till min älskling till jul
inte lätt men något blir det och det är ju tanken som räknas
och idag har vi skickat 33 julkort plus ett paket till min pappa
jag var åxo och handlade på netto och det blev tungt
så jag bad peo komma dit och hämta mina kassar
han skulle köra dom hem men han tappade en del saker på vägen
som han inte märkte som jag fick plocka upp
jag sa det till han när jag mötte han
då säger han lungt är det därför det ligger en röbetsallad sönder på vägen
men åååååå typiskt han och lika lung och en annan får nästan ett bryt hahahahaha
ja det var lite vad som har hänt domma dagarna
nu årkar jag inte skriva mer
vi hörs ha en bra dag alla goa vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0