Godmorgon

Hej hej och godmorgon
Trött som vanligt tänk om man kunnde vara pigg en dag
är det för myckert begärt
igår va min älsklings och hans goa vän och handlade
för jag tänkte jag skulle baka lite nu  i helgen
alla andra bakar ju och hurrtiga
se om inte jag kan vara det lite åxo
jag som älskar baka och laga mat hahahaha
nej jag tycker inte det är kul
i bland undra jag om jag inte har föds med fel kön
som att jag inte gillar något kvinnliga göra
men måste försöka
man blir ju helt försoffad och deppig att inget göra
och vikten blir ju heller inte bättre av detta heller
så SKÄRPNING till mig
tjännar inget till att deppa
tänkte baka bullar och frallor och äppelkaka
och om jag årkar så blir det blåbärskaka åxo
igår var peos syster och kille här åxo trevlig
vi åt tillsamans och fikade dom var här några timar
jag tror att dom tyckte det var mysigt
jag har fått upp allt
så till å med jag känner lite julstämning
och jag har köpt en massa julkort och en del julklappar
är ju inte klokt jag som brukar vara sista minuten
och en inköplista till julmaten
japp duktiga jag hihihi
se om det håller i sig eller om det blir stressit i slutet
jag saknar min gumma så åtroligt mycke i småland
Jag hoppars att vi kan ses snart
jag trodde aldrig att jag kunnde sakna någon så mycket
som jag gör om henne
det betyder bara att vi har en bra vänskap
hadde jag vetat att det var så tufft
så hadde jag nog tänkt en gång till om jag skulle flytta
och vi blir ju inte yngre och vi har livet bara till låns
och vet aldrig när den tar slut
så det känns tufft att vi inte kan ses mer änn vad vi gör
jag var inne på hennes blogg igår
där skrev hon något gulligt om sin vän
*hum* undra vem hon menade kan det vara jag ???
min gumma är bara allt för mig
vi har hur kul som helst ihop
och förstår varandra bra
tänk om vi bodde på samma ställe
så kunnde vi baka ihop m,m
ja vem vet kanske haft firat jul ihop och andra högtider
det hadde ju varit helt toppen
men man få drömma vidare och hoppars en vacker dag kanske den kan bli sann
Nu kommer min älskling snart och ska äta frukost så vi får sluta här
ha det gött alla vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja
MISS YOU MIN GUMMA 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint gumman sitter här med tårarna nu, live you, puss kram

2011-12-02 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0