Gillar inte mig nu......

Så här känner jag mig just nu
Jag mår inte alls bra jag är för det mesta trött så trött
och gråter jämt känner mig fet som en bulldog eller värre
ful som en rugguggla eller häxa
orkar inget ting går för det mesta och är ledsen ont i huvudet
blir fetare och fetare
jag försöker och försöker att gräva upp mig men sjunker och sjunker mer och mer
jag vet inte vad jag ska göra
jag går hoss en kurator /sygolog som hjälper mig
men det är som att min hjärna inte vill
jag vet vad jag ska göra m,m
men min hjärna vill inte
sen är det jag vill för mycke
och att det ska gå fort
och sen när det inte funkar
så får jag panik ångerst
jag har ont i varännda led just nu åxo värre änn vanligt inget kul
plus att jag tjuter när jag tar ut
mig plus att min ätstöring inte rolig
jag har så myckert jag vet inte hur jag ska komma ur allt
abf kollar efter jobb till mig men orkar jag det ????
jag vet inte jag vet ingen ting
min hjärna snurra och snurrar jag mår illa av allt
har ingen ork längre min livs gnista är inte bra heller
är det ingen som känner mig och hur jag har det
jag vet inte vad jag ska göra
snälla snälla ryck upp dig nu  ORKAR inte mer
Nu tror nog många att det är höst depp
ja kanske det  men jag som älskar vintern och julen
jag tror att det är bara allders för mycke nu
nehe nu vill mina fingar inte mer
ni får ha en trevlig dag
puss och kram
TJA tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0