Drama och drama

Hua jag är trött
men min tand har blivit lite bättre skönt det
vi hadde en vän här igår hon hadde med sin hund
vi hadde det trevligt efter omständigheterna
för min älskling hadde en disktion med hans ungdoms vän
inte kul men så kan det ju bli ibland
men vi hadde en trevlig dag
förutom att det hände en liten olycka vovven kissade på mattan
min älskling råkade trampa på
vilken tur att det inte var jag som går bar fota urk bläääää
sen när dom åkte hem tog vi det lungt
vad har hänt idag
jo idag blev det verkligen drama
min älskling och hans ungdomsvän blev verkligen osams
och jag kom i kläm och fick hela skiten
han sa till min älskling att jag var bitter arg som inte kan förlåta
och bara va peo som gjorde allt här hema
tvättade och handla och städa
och att han bara håller med mig
och inerst inne  ville han vara vän med en tjej som jag har komit dust med
men för det första bara för att min älskling
är en snäll god kille så kan han åxo
och ärligt talat så gör jag en massa hemma
och handlat har jag åxo gjort vi hjälps åt här hemma är det så fel kanske
och när man inte har gjort något fel varför ska man då få skit
men det kanske är rätt att såra mig och hitta på saker och ting
så länge det inte gäller någon annan
snälla sätt er in i min sitation om det hadde gällt er är det ok
så länge det inte gäller en själv jag bara undra????
jag hatar vara osams med folk
men gillar inte bli anklagad för något jag inte är
men vill man inte vara min vän så säg det då
men snälla säg inte saker som inte stämmer bara för ni är sura
och inte har samma årsikt
peo blev så arg på sin ungdoms vän att han blockade han på fb
och vill inte ha han som sin vän för han sårade han
och han sa att han blev så arg när han sa så om mig
för det tyckte han verkligen inte stämmde
för då hadde han sagt det till mig
och han tycker jag är snäll och omtänksam som har lite krut i mig hihihi
och skulle inte vilja byta ut mig över något i hela världen
sikern gullig älskling man har
ja man är ju inte fel fri men vem är det????
men för det ska man inte få skit för den man är
det finns andra man kan vara med
fast man blir ju orolig att det ska hända fler gånger
men då får man ta det då
få ta vara på dom som älskar mig /oss och tycker att vi är ok
jag stöttade min älskling så jag har åxo blockad och tagit bort han som min vän
och ärligt talat  vill jag inte ha en sådann vän som gör så
tycker bara synd om peo som har kännt han i 17 år
nähe nu ska jag snart sov atrött av allt
hoppars slipper mer drama nu  ORKA
undra om pappa gillade sin julklapp och julkort har inget hört
ja ibland så känns man sig ganska liten känns som att ingen vill veta av en ?????
natti natti alla mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0