Blogga !!!!!!

Hej hej alla ja nu är det bara fem dagar kvar julafton
tänk va tiden går fort hua
ja vad har jag gjort idag
jag har varit iväg hela förmiddagen
har varit hoss min kurator gick bra men tufft
jag hadde med mig ett julkort åxo till min kurator
han blev glad
och sen har jag varit på abf åxo
mitt cv har gått ut som att jag inte har varit inne på ett tag
så nu måste jag göra ett nytt se om jag kan fixa det
jag fick ju hjälp sist men ska försöka en dag
men just nu har jag inte tid med den
gissa va folk det var där skit mycke så det tog tid att komma fram
för en snabb fråga om min cv jaja
sen var jag på liljas och köpte några frallor åxo sen hem
ja just det jag var ju inne på netto åxo handlade lite
och då köpte jag en dum sak inte bra
fast jag berättade för peo att jag bara har tatt två
fick lite ångerst att jag hadde köpt det vet inte varför????
sen när jag har kommit hem hadde jag ont i min ena häl
jag var ju så dum att ta på mig nya skor när jag skulle gå en bra bit
ja jag i ett nöt skal
sen har peos i ungdomsvän varit här en liten stund
och jag har slått in resten av julklapparna
så nu är det bara lite lotter och keno kvar  och systemet sen är jag klar med den biten
vi fick ett julkort idag av peos syster och kille första julkortet i år
nu har jag inte så myckert mer att berätta
så ni får ha en bra dag alla mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman då, inte köpte du det jag tror nu, fy på dig. jag har fått ledigt så nu är det inte långt kvar, puss kram

2011-12-19 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0