baka själv med min älskling

Ja igår skulle vi baka frallor
och när vi höll på som bäst så såg jag i min fasa att jag hadde bara en platt form
*hum* skumt jag har för mig att jag hadde två
men den kan ju inte bara rymma men vad vet jag
kanske börja bli knäpp
så peo fick gå till hans goa vän och låna en så vi fick baka
vi gjorde en dubbel sats
men det blev inte så många 35
st det var gott med nybakda frallor
men dom blev inte så stora måste har gjort fel någon stans
annars har vi tatt det lungt
idag skulle jag åxo baka tänkte äppelkaka och blåbärkaka
gjorde en fyrdubbel så det skulle räcka
ja hur gick det inte så bra heller
skit kul men nu är dom i frysen
sen får vi hoppars att det går att bjuda på när det kommer folk
idag fick vi storfrämat
min goa vän dom hadde gift sig i smyg i går
vi visste att dom skulle gifta sig
men inte när
och jag stod mitt i baket
när dom kom gissa vad jag gjorde
jo satte henne i arbete direkt ny gift och allt
var ju inte snällt hahahahaha
men var lite stressad över baket
men kaffe fick dom iallafall
och jag fick en jätte fin nalle i glas
hur gullig som helst va glad jag blev
men det är något som är fel
det är ju vi som ska ge dom som
att dom har gift sig
vi får komma på något så småning om
dom är så fina tillsamans dö gulliga
men jag skäms lite jag glömde ju
jag ville har sett ringarna
ja jag ett nötskal stressa stressa
jag måste försöka tagga ner lite annars håller jag inte så länge till
peo och dennis tittar på handboll
och nu ska jag bara ta det lungt
och försöka koppla bort baket ska aldrig baka mer tror jag
inget kul när det blir pankaka av allt
ha det så gott mina vänner /bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0