31/12

Hjälp va trött jag är
Har fortfarande ont i min tand allså nu har det snart gått hela kuren i morgon med sen är den slut
då hoppars jag all värk slut då
jag kom upp tidigt idag har bara luggit och snurrat hela natten
igår var peos förra detta väns son här det var trevligt
han var go och glad som vanligt vi sa inget om att vi inte va vän med hans pappa längre
för han kan ju inte rå för att vi har kommit  till att bli osams
han får komma hur mycke han vill
vi kan beter oss som vuxna fast andra inte kan
men nu till något roligare min älskade goa gumma från småland
kommer på söndag eller måndag hoppars på söndag
saknar henne sååååå
hon är nog den ännda som förstår mig mest tror jag
och vi stöttar varandra i alla väder
så det är as jobbigt att vi inte ses mer änn vi gör
jag längtar så otroligt mycke efter henne
så ska bli skönt att hon kommer snart
ja just det vi fick brev igår
jag fick av min vän i småland hon skickade kort på hennes barn
så stora dom har blivit och fina jag fick på dom och peo åxo så han blev glad
sen fick han ett brev av sin tjejkompis i lindköping på sin son så det var ju trevligt
Ja nu har snart detta året gott
det har varit en berg och dahlbana detta år
men har varit skoj en del saker åxo
vi kommer vara ensama på det nya året
men det gör inget det var vi förra året åxo
tur att vi har varandra jag och peo skulle bli ensamt annars
jag har bestämt mig att lägga ett nyårs löfte i år
och den tänker jag hålla för mig själv
men en sak är säkert det blir ändring på saker och ting
jag har ingen lust att gå runt och vara ledsen på människor som såra en
tycker dom inte om mig som jag är så  gå
eller säga vad felet är man kan inte ändra på fel om man inget säger
jag hatar folk som går bakom min rygg
vill ni inte vara min vän så behöver ni inte
säg det då och gå vidare
nog om detta nu  jag ser fram i mot det nya året
ska fokusera mer på mig
och sen ska vi ju åxo gifta oss på det nya året
vi har bestämt att det ska bli ett vinter brölopp
men vem vet man vet aldrig med oss vi kan ju ändra oss vi kanske rymmer iväg och gifter oss hihihi
nähe nu får ni ha det så gott mina vänner/bloggare
och ha ett GOTT-NYTT ÅR
puss och kram
Tja tja

Kommentarer
Postat av: Pia

Gumman Gumman happy New Year Jag kommer i morgon runt kl 18 om inte vädret ställer till det, hurara hurra för det

2011-12-31 @ 21:56:30
URL: http://vågen som gillar höst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0