27/12

Hej och hå alla
ja jag var uppe tidigt i natt igen
men har små sovit mellan varven
går inte sova länge för min förbannade tand vill inte vara snäll  Grrrrr
så jag är välldigt trött
jag önskar att min tand värk går över snart så jag kan få sova ut
vi har varit hoss peos föräldrar idag på middag
hans syster och kille var åxo med
det blev kallops och potatis sås
och jordgubbar och grädde till efterrätt det var jätte gott
sen lite senare fikade vi
så vi var hemma igen vid 17,40
så nu diskar min älskling visst är han bara för underbar
puss puss min älskling
jag har inte så mycke att skriva idag
och är för trött att skriva åxo och ont
se imorgon
ni får ha det så gott alla
för nu ska jag bre mig en macka snart
och slö titta på tv med min älskling
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0