21dec

Go förmidda alla
Nu ska jag berätta lite vad som hände igår
ja jag gjorde inte det jag skulle göra
för jag hadde en sådan sko skav ajajaj
så jag tog det ganska lungt
sen på eftermidagen kom peos ungdomsvän vi satt och snackade lite
sen frågade han om vi inte skulle ta och åka till peos syster och kille och överraska dom
så det gjorde vi gissa om dom blev förvånad hihihi
så vi drack lite kaffe och pratade en stund
sen när vi kom hem så var det lungt framför tv
ibland kan jag bli lite knas på min älskling
han kan aldrig hålla på överraskningar och så
han blir så ivrig tror jag för om det tar för långt tid så skvallrar han
jo jag ska berätta så ni förstår
så här va det
vi har skickat ett julkort till hans tjejkompis i lindköping
som har en liten son på ja 3 år tror jag han är nu snart fyra
jag stoppade in en liten peng till han så han kan få en julklapp av oss
men julkortet hadde inte hunnit fram innan dom hadde åkt till stockholm till hennes svärföräldrar
så i går ringde hans vän som att peo hela tiden frågar om julkortet komit fram
och vad händer japp han skvallrar
så när han har pratat färdig så kommer han ut och berättar detta
japp där försvann den överraskningen
jag blev lite sur eller ganska mycket
vet ni vad han hadde försvar jo han är så lite så han fattar inte värdet av pengar änndå
nej det fattar väll jag åxo
men hadde ju varit kul när hans föräldrar kommer hem och hittar detta julkort
med lite pengar i så man kan handla på julrean ja typ så
nu kommer snart julaftonen
och vad vi fick höra i nyheterna så får vi ingen snö till jul afton *Suck*
Det som är så härligt  i småland har dom visst en massa snö
och skulle bli det till jul åxo vilken tur dom har
jag älskar vintern så härlig med all frisk luft och alla fina ljusen i fönstren m,m
sen finns det ju nackdelar åxo med värken m,m
men jag försöker änndå att den inte ska ta över
och va händer idag jo min goa vän kommer hit
och vi ska gå ut en runda och shopa i eftermiddag
och peo ska till frissan så här är det fullt upp som vanligt
sen senare på dagen skulle visst peos syster och kille komma en snabb runda
änndå  om det är fullt upp kan jag inte låta bli och tänka på min gumma i småland
och undra om hon kommer ner något efter jul miss you
nehe nu ska jag sluta för mina fingrar vill inte mer just nu
ha det så gott alla mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0