2 Advent

I dag är det 2 advent
vad har hänt idag
jo jag måste bara berätta vad som hände i natt med min älskling
vaknade vid 12 tiden och väcker mig
och fråga vad är klockan jag tittar lite surt på han
och säger bry dig inte om det sov nu
han fortsätter tjatar om klockan
jag sa till han men sov nu det är natt
sen bara resta han sig upp och gick
sen kom han tillbaka en liten stund
yrvaken och sa att han kollade på texttv
men det är bara söndag
men hallo jag undra vad han hadde drömt
sen la han sig och somnade
men jag då *suck*
kunnde inte sommna så jag fick gå upp
var lite på datorn sen tittade jag på tv till halv fyra
då kom min älskling och hämtade mig
sista gången jag kollade på klockan var den fyra
sen somnade jag nog för jag vaknade 7;40
sen var det att gå upp jag tittade lite runt i datorn
sen blev det julkalendern och frukost
måste vara ärlig jag har inte sett julkalendern på många många år
men nu fastnade jag
sen gick vi till våra nygifta vänner några timar
och hadde hur trevligt  som helst
sen har vi bara tagit det lungt
ja jag gjorde middag åxo partyvingar blev det idag
det var denna dag
ni får ha det så gott mina vänner/bloggare
puss och kram
Tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0