Faväl bloggen

Ja nu är det dax säga hejdå till denna blogg
på grund av omstädigheterna har ingen lust att någon läser denna blogg och gottar sig m,m
lite trist men är nog dax och stänga denna blogg har haft den sen 31 aug 2011 tills nu 
så tiden går fort och ni som vill följa med på nästa säg till så får ni komma i i min värld
men  jag tar inte in någon som är anonym som ja inte vet vem det är ????
då får ni snällt tala om vem ni är 
sen vill jag tacka alla som har varit med mig i vått och torrt och både sorg och glädje
och hopars ni vill följa mig i fortsättningen och till er andra som inte vill ni får ha ett bra liv 
och godfortsättning där ute nu får ni ha en härlig söndag allers godingar puss och kram
 ps är kvar en stund här så jag får med er alla kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0